reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Piško

Milan Piško

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Milan, pochádzam z malej dediny v turci. Pracujem v bratislave a vo voľnom čase budem zásobovať môj profil blogmi. Mám rád spravodlivosť a práve toto ma inšpirovalo písať blog. Dúfam že sa vám budú moje príspevky páčiť. Prajem pekné čítanie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Vzťah? je to jel fráza, každodenná rutina alebo nevynahraditeľný pocit?

Milan Piško

Vzťah? je to jel fráza, každodenná rutina alebo nevynahraditeľný pocit?

Vzťahy, každý deň sa vytvárajú nové, každý deň staré zanikajú. Prečo to tak je? prečo sa ľudia menia na základe doby, vplyvom druhých a už nedodržujú sľuby kotoré boli ešte pred mesiacom veľká priorita a motivácia do budúcnosti.

  • 15. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Čo mi dala do života stredná škola

Milan Piško

Čo mi dala do života stredná škola

Každý z nás to pozná, stredná škola či gymnázium. Každý máme na strednú školu pekné spomienky, či už na spolužiakov profesorov jednoducho na tých čo s nami život na strednej zažili.

  • 14. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu